2012. december 1., szombat

3.fejezet: Váratlan esemény



Bementünk a sátorba és megkezdődött a próba. Minden tökéletesen működött addig, amíg fel nem mentünk a színpadra. Az utolsó próba volt már csak, amikor a színpad közepe váratlanul leszakadt Ed alatt. John ért oda legelőször:

-Mentőt !!! Hívjatok mentőt !!! –kiabálta kétségbe esetten.

Liam már hívta is a mentőket. Másodiknak én értem oda, de már előre féltem a látványtól ami a szemem elé tárult. Ed a színpad alatt feküdt 1.5–2 méterrel szétvetett tagokkal eszméletlenül. Nem estem pánikba, de azonnal könnyek szöktek a szemembe attól a gondolattól, hogy valami nagyobb baja lesz. Ezt bizonyára John is észrevehette rajtam, mert átölelt nyugtató szándékkal, pedig ő még talán nálam is jobban aggódott Ed-ért. Bella is ugyan úgy reagált, mint én. Így vártuk amíg a mentők megérkeztek.

Hála az égnek gyorsan megérkeztek. John ment a mentővel, Liam pedig bevitt minket a busszal a kórházba. Mikor beértünk csak John-t találtuk a folyosón, aki fel alá járkált.

-Mit mondtak az orvosok? –kérdeztem csendesen és próbáltam elfojtani a hangomban a lévő remegést.

-Még semmit, csak bevitték a műtőbe. –felelte.

A falnak dőltem, leültem a padlóra és átkulcsoltam a felhúzott térdem. Bellarína, bár ő nyugodtabb volt leült mellém. Liam nem jött be mivel neki még le kellett rendezni a koncertet. Így telt el két óra csak vártunk és egyre jobban aggódtam. John ez idő alatt abba hagyta a járkálást és leült mellénk. Bella próbált nyugtatni minket, de nem igazán sikerült neki, mivel nem tudta, hogy miért aggódom ennyire (bár magam se teljesen). Még egy óra telt el így mire végre kinyílt az ajtó és kitolták rajta a még mindig eszméletlen Edward-ot. John és én azonnal felpattantunk és az orvost kezdtük faggatni.

-Mi a baja ugye rendbe fog jönni? –kérdeztük egyszerre.

-Önök a hozzátartozói? –kérdezte.


-A testvére vagyok. –mondta John.

-Barátja. –feleltem.

-A fiatalember fel fog épülni teljesen, de sajnos igen súlyos sérülései vannak. Sok pihenésre van szüksége.

-Be lehet hozzá menni? –kérdeztem azonnal mindenki megdöbbenésére.

-Persze, de legkésőbb majd csak holnap este fog felébredni az altatók miatt és a mihamarabbi gyógyulás érdekében.

-Rendben köszönöm. -mondtam és már indultam is a szoba felé ahova Ed-et vitték.

-Maga kérem velem jönne, hogy felvehessük az adatokat? –hallottam a doktor szavait a hátam mögül.

-Persze. –felelte John.

Bár nem tudtam merre kell mennem mégis szinte rögtön megtaláltam a keresett szobát.

Bellarína és Evy

A 4.fejezet holnap után teszem fel a címe : Az érzelmek nyilvánvalóvá válnak

Ez a fejezet a történetben még fontos részt fog betölteni, ezért egy kis meglepetés gyanánt két szemszögből is leírtam. Evy és Bellarína meséli el az este eseményeit.

Itt a rövid tartalom: Evy megérti, hogy miért aggódik ennyire Edward-ért. Bella sejti, hogy mi lehet barátnője baja, de hagyja had ő mondja el annak akinek szeretné. Ha valaha is elmondja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése